Współpraca na Instagramie

Każda szanująca się marka posiada konto na Instagramie. Siła rażenia tego serwisu i możliwości zwiększania zasięgów, docierania do wszystkich zakątków świata, to potęga, której nie sposób zignorować, a grzechem byłoby jej nie wykorzystać. Konta posiadają również jeszcze raczkujące firmy lub osoby prywatne, które mają wyjątkowy pomysł na prowadzenie działalności i wiedzą, że Instagram to przestrzeń w sieci, która pozwoli im zaistnieć.

 

Posiadanie tzw. mocnego konta to podstawa. Istnieje wiele poradników traktujących o tym, jak zarabiać na Instagramie i trzeba przyznać, że warto zastosować się do kilku ważnych wskazówek. Atrakcyjne konto propagujące zdrowy styl życia, to idealne miejsce do promowania zdrowej żywności, sprzętu do ćwiczeń lub odzieży sportowej. To właśnie takie konta znajdują się na celowniku uznanych marek, które doskonale zdają sobie sprawę, że taka inwestycja się opłaci i zwróci z nawiązką.

 

Istnieje kilka stron internetowych, które zrzeszają użytkowników Instagrama w celu wyselekcjonowania tych, z którymi konkretne firmy podejmą jednorazową lub długofalową współpracę. Brandbuddies.pl to platforma, na której można się zarejestrować i mając silne zaplecze w postaci dużej ilości followersów, zgłosić do promowania konkretnych produktów. Godne zainteresowania są również IndaHash oraz WhitePress.pl, które działają na podobnej zasadzie i umożliwiają łatwy sposób na nawiązanie współpracy, co może zaowocować lukratywną współpracą. Warunki współpracy są rozpatrywane indywidualnie, natomiast nie stanowią żadnego problemu, jeżeli treści propagowane przez nas samych są tożsame z wizją danej marki, nie zaburzają spójności i mają, mówiąc wprost, rację bytu.